Porady
Wiesz może, po co te kominy❓
Wiesz może, po co te kominy❓
więcej
Słuchamy propozycji❓
Słuchamy propozycji❓
więcej
Układ zapłonowy - czy wymaga okresowego przeglądu?…
Powoli czujemy w powietrzu zbliżające się ochłodzenie... Jesień za pasem, a wraz z nią w powietrzu pojawi się wilgoć i mogą zacząć się problemy z układem zapłonowym. Układy zapłonowe od lat ewoluują, ale ich zadanie pozostaje niezmienne. Czy warto, a jeśli tak to w jaki sposób, sprawdzić układ zapłonowy przed sezonem zimowym? Czy proponować klientowi to jako oddzielną usługę, a może wliczyć w…
więcej
Od wczoraj nalepki z numerem rejestracyjnym…
Od wczoraj nalepki z numerem rejestracyjnym pojazdu nie są już potrzebne. Podobnie jak karty pojazdu, które tracą ważność. Można je zarchiwizować, a nalepki usunąć.
więcej
😲Dlaczego do tego doszło❓
😲Dlaczego do tego doszło❓
więcej
Dlaczego tarcze hamulcowe w samochodach…
Dlaczego tarcze hamulcowe w samochodach hybrydowych korodują ❓ Pytają internauci.
więcej
Oryginalna warstwa COTEC na powierzchni materiału…
Oryginalna warstwa COTEC na powierzchni materiału ciernego klocków hamulcowych TRW wymiernie poprawia bezpieczeństwo jazdy.
więcej
Z jakich elementów zrobiona jest patelnia❓
Z jakich elementów zrobiona jest patelnia❓
więcej
Czasem wystarczy małe ognisko korozji, żeby mieć…
Czasem wystarczy małe ognisko korozji, żeby mieć problemy z naszym autem.
Dlaczego?
Spora dostępność części na rynku i doświadczenie mechaników sprawiają, że w zasadzie każdą awarię mechaniczną można usunąć. Kiedy samochód zaczyna korodować, możesz być pewien, że będzie drogo, nieopłacalnie, czasochłonnie i regularnie auto odwiedzać będzie blacharza. Nowe auta w większości nie rdzewieją, a…
więcej
Jak oceniasz uszczelnienie przewodu wspomagania❓
Jak oceniasz uszczelnienie przewodu wspomagania❓
więcej